Heb je je vergist van hoeveelheid of van product? Dan kan je een product uiteraard retourneren. Laat ons dit dan weten binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Om te kunnen retourneren, moet het product ongeopend zijn en in dezelfde conditie als bij ontvangst, ongebruikt en in originele verpakking. Na ontvangst zullen wij het bedrag van het geretourneerde product zo snel mogelijk terugbetalen. De retourkosten van het retourpakket zijn steeds voor rekening van de klant.
Een retour versturen
Stuur een mail naar info@soletvita.be onder vermelding van je order nummer zodat wij alvast je bestelling als retour kunnen markeren. Vergeet niet de pakbon of een notitie met order nummer toe te voegen.
Producten die teruggestuurd worden zonder ons dit vooraf te melden, kunnen we helaas niet in behandeling nemen. De retourkosten van het retourpakket zijn steeds voor rekening van de klant.
Terugbetaling
Als je retour na controle is geaccepteerd, wordt je binnen 10 dagen terugbetaald via de betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling. Het kan even duren voordat je bank of credit card de terugbetaling verwerkt heeft. Mocht je retour niet geaccepteerd zijn, laten we je dit weten.
Product omruilen
De snelste en enige manier om zo snel mogelijk je gewenste product te ontvangen, is om het product te retourneren en op het moment dat het geretourneerde product door ons is geaccepteerd, een nieuwe bestelling voor het gewenste product te maken. Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Beschadigde of verkeerd geleverde producten
Wanneer een verkeerd, beschadigd of kapot product geleverd is, laat ons dit dan direct weten zodat wij het kunnen onderzoeken en een vervangend product kunnen sturen. Uiteraard betalen wij de verzendkosten.
We hebben hiervoor altijd foto’s nodig van;
- Het betreffende product
- Het gebruikte verpakkingsmateriaal in de doos
- De buitenkant van de doos met verzendlabel en barcode
Producten die niet kunnen worden geretourneerd
Er zijn bepaalde producten die niet geretourneerd kunnen worden zoals gepersonaliseerde producten of speciale bestellingen. Helaas kunnen we ook geen actieproducten of giftcards retour nemen.